Pages

Trup de femeie


fragment

Din volumul - Să ne iubim într-o mănuşă ca nebunii

7 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Sărutul tău, un gust deosebit, buzele tale, o chemare fierbinte, ochii tăi, marea verde în care mă arunc - după cum am mai spus - la început şi la sfârşit de zi. Şi e atât de bine... Sărut sufletul drag, iubire...

david ionel romulus spunea...

Romantism pur,iubire adevarata...cu stima ,Doamna!...o saptamana frumoasa la toata familia va doresc!

Geanina Lisandru spunea...

Lisandru,
ai adus lumină, zâmbet, culoare, iubire, respect în viaţa mea.

Te ador, om drag!

Geanina Lisandru spunea...

David Ionel Romulus,

mulţumiri pentru trecere şi lectură.

Gânduri mi către toţi cei dragi!

Vasile Dumitru spunea...

Buna dimineata!
Incantat de intalnire! Un adevarat spectacol vizual si auditiv!
Dar... "să să"-ul suna si rasuna...

Geanina Lisandru spunea...

Bună ziua,
plăcerea este de partea noastră, a mea şi a lui Cristian.

Inversiunea face minuni şi o voi aplica în versul semnalat.

Toate cele bune, Vasile!

Anonim spunea...

geaninalisandru.blogspot.com m-a surprins in mod placut. Foarte interesant! http://filme-online-hd.eu/ - filme online hd.

Geanina Lisandru. Un produs Blogger.
© SA NE IUBIM INTR-O MANUSA CA NEBUNII - Template by Blogger Sablonlari