Pages

Tu eşti


fragment
Din volumul - Să ne iubim într-o mănuşă ca nebunii

4 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Bine te-am găsit, dragostea mea, mi-era dor de o postare fierbinte, fierbinte, fierbinte. Şi, cum citesc întotdeauna în cuvintele tale - precum în stele :) - pot să mă declar (având în vedere această declaraţie poetică) un bărbat fericit. Eşti o minune de femeie, un suflet extraordinar şi o muză minunată!

Te sărut pe suflet, dragoste!

scutariusilviu spunea...

Foarte frumos...
N-am întâlnit... :)

Geanina Lisandru spunea...

Lisandru, iar mă faci să roşesc.
Te ador, minune de om!

Geanina Lisandru spunea...

Silviu,
bine ai venit!
Mulţumesc pentru vizită şi poezie.

Seară faină!

Geanina Lisandru. Un produs Blogger.
© SA NE IUBIM INTR-O MANUSA CA NEBUNII - Template by Blogger Sablonlari